زمان ثبت و پیگیری سفارش در فروشگاه مستر ابزار:

مشتریان می‌توانند در طول شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند،و يا در صورت ضرورت زمان از طريق تماس تلفني با فروشگاه سفارشات خود را ثبت نموده تا در سريعترين فرصت بررسی شود. سفارشات معمولا همه روزه بجز ايام تعطيل بررسی و ارسال خواهند شد.

 

ارسال و بیمه سفارشات

سفارشات مشتریان معمولا در بازه ٥ تا ۲۴ ساعته پردازش و ارسال خواهد شد. ارسال سفارشات در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوری صورت می‌گیرد و سفارشات دیگر شهرها از طریق پست تیپاکس ، پست یا شرکت های حمل و نقل ارسال خواهد شد.

تمامی ارسالها بیمه هستند. بدان معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد حامل كالا وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تلاش فروشگاه مستر ابزار بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت و امنيت به دست مشتريان برسد.
خسارات فیزیکی بسته سفارشات

از مشتریان عزیز تقاضا مي شود در هنگام تحویل سفارشات خود، خصوصاً سفارشات خارج از تهران،سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی نموده و در صورت وجود آسيب فیزیکی جدي،مراتب را از طريق تماس تلفني به مسئولين مربوطه در فروشگاه و حامل مرسوله اطلاع دهند.
ایرادات محصولات و بازگشت سفارشات

در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، می‌تواند سفارش خود را با هماهنگي از طريق تماس تلفني با مسئول مربوطه در فروشگاه،مرجوع نمايد.شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.
تأمین محصولات

تمامی محصولات فروشگاه مستر ابزار از برند هاي معتبر و با كيفيت و بااصالت تامين مي شود.لازم به ذكر است كه فروشگاه مستر ابزار نمايندگي اكثر برندهاي مطرح در بازار را اخذ نموده و در تامين محصولات اين شركت ها اصالت و قيمت را در اولويت قرار داده است.

شایان ذکر است بیشتر محصولات فروشگاه شامل گارانتی‌های اصلی بوده و در صورتی که محصولی دارای گارانتی اصلی نباشد، به این معنی است که این برند در ایران گارانتی نمی‌شود و خود فروشگاه مستر ابزار مسئولیت گارانتی اصالت و كيفيت آن را بر عهده خواهد داشت.

ثبت شکایات

ثبت شکایات از طریق ارسال درخواست به آدرس ایمیل mrabzar.com@gmail.com یا مراجعه به صفحه

ثبت شکایات  

و همچنين از طريق تماس تلفني با بخش پشتيباني فروشگاه مستر ابزار و یا مراجعه به آدرس فروشگاه امکان پذیر مي باشد.